COCO_logo_witwit_achtergrond-01.png

Het organiseren van een event is vaak hectisch. Een keiharde deadline, er moet ontzettend veel geregeld worden, iedereen wil iets van elkaar en onverwachte gebeurtenissen kunnen een grote impact hebben. Maar vergeet vooral niet: de tijd. Die velen niet hebben om het zelf te organiseren. Wij kunnen dat probleem voor jou oplossen. En een mooie bijkomstigheid, je maakt meteen gebruik van mijn creativiteit en knowhow. Met een transparante en kosten efficiënte werkwijze. En een always-on mentaliteit. 

 

In overleg met jou zorg ik ervoor dat jouw event tot in de puntjes verzorgd is. Van A tot Z. Van inspirerende bedrijfsevenementen, personeels-feesten, jubilea, bruiloften tot aan privé feestjes. Een echte organisator weet hier raad mee.

 

Denk daarbij aan een eventlocatie, welke voor een groot deel de uitstraling en sfeer bepaalt. Of een (beperkt) budget. Ook een partycateraar kies je niet lukraak, want ook op events gaat liefde door de maag. Entertainment, stijlvolle achtergrondmuziek, decoratie, eyecatchers, draaiboek, techniek, productie, inschakelen van leveranciers en ga zo maar door. Het gaat om de totale sfeerbeleving. Een zoektocht voor jou, voor mij dagelijkse kost. Ik neem graag deze gehele organisatie voor mijn rekening van concepting tot het eindtraject. En als je wilt ben ik ook op de dag zelf aanwezig om het geheel te coördineren. Dat is een perfect georganiseerd event. En doe ik dit helemaal alleen? Nee, ik heb een rijk netwerk aan specialisten om me heen verzameld. 

#cocoevents #eventmanager #freelanceeventmanager #eventorganisatie #eventcoördinatie #organiseren #eventlocatie #budget #partycateraar #entertainment #decoratie #eyecatchers #draaiboek #techniek #productie #leveranciers #totaalbeleving 

EEN EVENT coÖrdineren tot

in de puntjes..

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now