COMMUNICATIE SPEYZ

 

 

Bedrijf: Publiekscateraar Speyz Uden

Looptijd: per jaar

In opdracht van: eigen project

 

Doelstelling: In 2017 heeft Speyz, voorheen Fransen + Kanters, een naamswijziging doorgevoerd. Vanwege een rebranding, die in 2018 in gang is gezet, willen ze meer in het daglicht komen en meer bereikbaarheid creëren. 

Resultaat: Loopt. In het eerste gesprek zijn de wensen in kaart gebracht, is een globale jaarplanning opgesteld en is het budget bepaald. Aan de hand daarvan zijn ontwikkelingen ingepland, als het opzetten van diverse social media kanalen, het vormgeven en het beheren van. Daarnaast verantwoordelijk voor het opstellen, ontwerpen en redigeren van diverse communicatieuitingen als banners, advertenties, persberichten etc. Op alle kanalen vindt er een frequente stijging plaats van volgers. 

Verantwoordelijkheden

- Algemene regie

FacebookInstagramLinkedIn & Google beheer

- Opstellen & beheer van kwartaal planning 

- Schrijven van content / content beheer 

- Adwords  

- Werving van medewerkers 

- Ontwerpen van diverse campagnes in Indesign, Illustrator en/of Photoshop

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now